dc.contributor.advisor |
Χαψά, Ξανθίππη |
|
dc.contributor.author |
Ασλανίδου, Σουλτάνα |
|
dc.contributor.author |
Σαριμπανίδου, Ευγενία |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-17T10:40:24Z |
|
dc.date.available |
2018-01-17T10:40:24Z |
|
dc.date.issued |
2017-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3400 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρουσία της διαφήμισης έχει επηρεάσει τον πυρήνα της οικονομίας και των επιχειρήσεων διαμορφώνοντας ταυτόχρονα καταναλωτικά πρότυπα. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια αυξήθηκε η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram κ.ά., τα οποία συνδέουν άμεσα ή έμμεσα τους καταναλωτές με μονάδες παραγωγής αγαθών και παροχές υπηρεσιών. Έτσι οι επιχειρήσεις φαίνεται να εκμεταλλεύονται αυτό το γεγονός και να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς το "ηλεκτρονικό επιχειρείν".
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στη διαφήμιση, δηλαδή στην προβολή των επιχειρήσεων καθώς και στην προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αρχικά αναλύονται οι έννοιες της διαφήμισης και των κοινωνικών δικτύων, ενώ γίνεται ειδικότερα αναφορά στο Facebook, καθώς επίσης και στους τρόπους με τους οποίους αυτό προωθεί προϊόντα και επηρεάζει χρήστες. Τέλος, μέσω εμπειρικής έρευνας διερευνώνται οι απόψεις και οι στάσεις των φοιτητών απέναντι στα κοινωνικά δίκτυα. |
el |
dc.format.extent |
74 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.872 |
el |
dc.title |
Τα Κοινωνικά Δίκτυα, η σχέση τους με τη διαφήμιση, η περίπτωση του Facebook: μια εμπειρική μελέτη |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Facebook |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |