dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Μαντζιρτζή, Έλενα |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-17T10:00:18Z |
|
dc.date.available |
2018-01-17T10:00:18Z |
|
dc.date.issued |
2017-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3399 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Είναι γεγονός πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια ολοένα και μας κατακλύζουν περισσότερο στη καθημερινότητά μας. Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παραθέσει και να αναλύσει τον τρόπο χρήσης του Facebook από τους μη κερδοσκοπικούς, όπως και τους κερδοσκοπικούς οργανισμούς στην Ελλάδα ως εργαλείο δημοσίων σχέσεων. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της ανάλυσης περιεχομένου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 189 επιχειρήσεων και οργανισμών, εκ των οποίων οι 100 είναι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί και οι 89 κερδοσκοπικοί. Η κατηγοριοποίηση που χρησιμοποιήθηκε βασίστηκε σε αυτή αντίστοιχων ερευνών του εξωτερικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως σχεδόν όλοι οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί δίνουν βάση στην αποκάλυψη, οι περισσότεροι παρέχουν αρκετό πληροφοριακό υλικό (ειδήσεις, φωτογραφίες κ.α.) και σχεδόν όλοι επιδιώκουν διαδραστικότητα με τους χρήστες, ενώ σχεδόν όλοι οι κερδοσκοπικοί οργανισμοί δίνουν σημασία στα στοιχεία της αποκάλυψης όμως, λίγες είναι οι επιχειρήσεις που αναρτούν πληροφοριακά υλικά κ λίγες που δίνουν σημασία στη διαδραστικότητα με το κοινό τους. Ωστόσο, τόσο οι ελληνικοί μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί όσο και οι ελληνικές επιχειρήσεις που είναι ενταγμένες στο χρηματιστήριο, φαίνεται να μην δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις σελίδες τους αφού δεν τις ενημερώνουν συχνά και δεν επικοινωνούν ιδιαίτερα με όσους τους ακολουθούν. |
el |
dc.format.extent |
67 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject |
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ, Κ.ΛΠ. |
el |
dc.subject.ddc |
006.7 |
el |
dc.title |
Social Media και οργανισμοί: πως οι κερδοσκοπικοί και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Facebook για δημόσιες σχέσεις» |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά μέσα δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Facebook |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά Δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Μη κερδοσκοπικοί Οργανισμοί |
el |
dc.subject.keyword |
Ελλάδα |
el |
dc.subject.keyword |
Δημόσιες σχέσεις |
el |