Social Media και οργανισμοί: πως οι κερδοσκοπικοί και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Facebook για δημόσιες σχέσεις»

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Μαντζιρτζή, Έλενα
dc.date.accessioned 2018-01-17T10:00:18Z
dc.date.available 2018-01-17T10:00:18Z
dc.date.issued 2017-06
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3399
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Είναι γεγονός πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια ολοένα και μας κατακλύζουν περισσότερο στη καθημερινότητά μας. Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παραθέσει και να αναλύσει τον τρόπο χρήσης του Facebook από τους μη κερδοσκοπικούς, όπως και τους κερδοσκοπικούς οργανισμούς στην Ελλάδα ως εργαλείο δημοσίων σχέσεων. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της ανάλυσης περιεχομένου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 189 επιχειρήσεων και οργανισμών, εκ των οποίων οι 100 είναι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί και οι 89 κερδοσκοπικοί. Η κατηγοριοποίηση που χρησιμοποιήθηκε βασίστηκε σε αυτή αντίστοιχων ερευνών του εξωτερικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως σχεδόν όλοι οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί δίνουν βάση στην αποκάλυψη, οι περισσότεροι παρέχουν αρκετό πληροφοριακό υλικό (ειδήσεις, φωτογραφίες κ.α.) και σχεδόν όλοι επιδιώκουν διαδραστικότητα με τους χρήστες, ενώ σχεδόν όλοι οι κερδοσκοπικοί οργανισμοί δίνουν σημασία στα στοιχεία της αποκάλυψης όμως, λίγες είναι οι επιχειρήσεις που αναρτούν πληροφοριακά υλικά κ λίγες που δίνουν σημασία στη διαδραστικότητα με το κοινό τους. Ωστόσο, τόσο οι ελληνικοί μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί όσο και οι ελληνικές επιχειρήσεις που είναι ενταγμένες στο χρηματιστήριο, φαίνεται να μην δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις σελίδες τους αφού δεν τις ενημερώνουν συχνά και δεν επικοινωνούν ιδιαίτερα με όσους τους ακολουθούν. el
dc.format.extent 67 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ, Κ.ΛΠ. el
dc.subject.ddc 006.7 el
dc.title Social Media και οργανισμοί: πως οι κερδοσκοπικοί και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Facebook για δημόσιες σχέσεις» el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Κοινωνικά μέσα δικτύωσης el
dc.subject.keyword Facebook el
dc.subject.keyword Κοινωνικά Δίκτυα el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Μη κερδοσκοπικοί Οργανισμοί el
dc.subject.keyword Ελλάδα el
dc.subject.keyword Δημόσιες σχέσεις el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές