Ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών (E-banking) που προσφέρουν οι τράπεζες

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βασιλείου, Ευφροσύνη
dc.contributor.author Δούγκας, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2017-05-10T07:08:17Z
dc.date.available 2017-05-10T07:08:17Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2942
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Είναι κοινά αποδεκτό ότι τα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου και η χρήση νέων τεχνολογιών έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά μας. Η εξέλιξη αυτή αναμφίβολα δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον τραπεζικό κλάδο. Η εμφάνιση της ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) μπορεί να χαρακτηριστεί ως το αποτέλεσμα αυτής της ανάπτυξη και της εξέλιξης και αποτελεί μια επαναστατική μέθοδο που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι τραπεζικές συναλλαγές σήμερα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η ικανοποίηση των καταναλωτών του συστήματος ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) των Ελληνικών Τραπεζών τόσο σε θεωρητικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο. Οι Ελληνικές Τράπεζες πραγματοποιούν σημαντικές επενδύσεις με σκοπό να αναπτύξουν νέα εναλλακτικά δίκτυα και υπηρεσίες, ώστε να μειώσουν τα λειτουργικά έξοδα και να αναβαθμίσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε συγκεκριμένη έρευνα και ανάλυση στις υπηρεσίες e-banking και το ποσοστό των ατόμων που το χρησιμοποιούν, στις προοπτικές ανάπτυξης του e-banking στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία , στους παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση του και στην ικανοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες e-banking που προσφέρει ο τραπεζικός κλάδος. el
dc.format.extent 93 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ el
dc.subject.ddc 332.10285 el
dc.title Ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών (E-banking) που προσφέρουν οι τράπεζες el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονική τραπεζική el
dc.subject.keyword E-Banking el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές συναλλαγές el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Τραπεζικές συναλλαγές el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές