Περίληψη:
Είναι κοινά αποδεκτό ότι τα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου και η χρήση νέων τεχνολογιών έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά μας. Η εξέλιξη αυτή αναμφίβολα δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο τον τραπεζικό κλάδο. Η εμφάνιση της ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) μπορεί να χαρακτηριστεί ως το αποτέλεσμα αυτής της ανάπτυξη και της εξέλιξης και αποτελεί μια επαναστατική μέθοδο που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται οι τραπεζικές συναλλαγές σήμερα.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η ικανοποίηση των καταναλωτών του συστήματος ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) των Ελληνικών Τραπεζών τόσο σε θεωρητικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο. Οι Ελληνικές Τράπεζες πραγματοποιούν σημαντικές επενδύσεις με σκοπό να αναπτύξουν νέα εναλλακτικά δίκτυα και υπηρεσίες, ώστε να μειώσουν τα λειτουργικά έξοδα και να αναβαθμίσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε συγκεκριμένη έρευνα και ανάλυση στις υπηρεσίες e-banking και το ποσοστό των ατόμων που το χρησιμοποιούν, στις προοπτικές ανάπτυξης του e-banking στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία , στους παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση του και στην ικανοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες e-banking που προσφέρει ο τραπεζικός κλάδος.