dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Τολούδης, Πασχάλης Ν. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-14T16:31:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-14T16:31:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2688 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η αναγνώριση και παρουσίαση των τακτικών και της στρατηγικής μάρκετινγκ τα οποία εφαρμόζει το ξενοδοχείο “Lemnos Village”, που εδρεύει στο Πλατύ Λήμνου. Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό μέρος και το πρακτικό μέρος (Case study). Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό), έγινε εκτενής αναφορά στη θεωρία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα του τουριστικού μάρκετινγκ, με πληροφορίες που λήφθηκαν απο την σχετική βιβλιογραφία. Ενώ το δεύτερο μέρος (πρακτικό), ολοκληρώθηκε με τη χρήση της μεθόδου μελέτη περίπτωσης (Case study), η οποία έγινε με τη βοήθεια και χρήση τόσο των δεδομένων από την πρωτογενή έρευνα, όσο και δευτερογενών πηγών. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συνέντευξη του γενικού διευθυντή του ξενοδοχείου “Lemnos Village” και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν έντυπο και διαδικτυακό υλικό που σχετίζονται με το ξενοδοχείο. Σύμφωνα με την έρευνα, μπορούμε να συμπεράνουμε πως η στρατηγική μάρκετινγκ και γενικά το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις, τους στόχους και την πολιτική του, τα οποία έχουν πάντα σαν επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη και έχουν αποδειχθεί κερδοφόρα στην μέχρι τώρα πορεία του. |
el |
dc.format.extent |
105 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
647.940688 |
el |
dc.title |
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο ξενοδοχείο Lemnos Village |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Τουριστικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγική μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Τουρισμός |
el |
dc.subject.keyword |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Lemnos Village |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Ξενοδοχεία |
el |