Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο ξενοδοχείο Lemnos Village

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Τολούδης, Πασχάλης Ν.
dc.date.accessioned 2016-11-14T16:31:22Z
dc.date.available 2016-11-14T16:31:22Z
dc.date.issued 2016-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2688
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η αναγνώριση και παρουσίαση των τακτικών και της στρατηγικής μάρκετινγκ τα οποία εφαρμόζει το ξενοδοχείο “Lemnos Village”, που εδρεύει στο Πλατύ Λήμνου. Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό μέρος και το πρακτικό μέρος (Case study). Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό), έγινε εκτενής αναφορά στη θεωρία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα του τουριστικού μάρκετινγκ, με πληροφορίες που λήφθηκαν απο την σχετική βιβλιογραφία. Ενώ το δεύτερο μέρος (πρακτικό), ολοκληρώθηκε με τη χρήση της μεθόδου μελέτη περίπτωσης (Case study), η οποία έγινε με τη βοήθεια και χρήση τόσο των δεδομένων από την πρωτογενή έρευνα, όσο και δευτερογενών πηγών. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συνέντευξη του γενικού διευθυντή του ξενοδοχείου “Lemnos Village” και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν έντυπο και διαδικτυακό υλικό που σχετίζονται με το ξενοδοχείο. Σύμφωνα με την έρευνα, μπορούμε να συμπεράνουμε πως η στρατηγική μάρκετινγκ και γενικά το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις, τους στόχους και την πολιτική του, τα οποία έχουν πάντα σαν επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη και έχουν αποδειχθεί κερδοφόρα στην μέχρι τώρα πορεία του. el
dc.format.extent 105 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 647.940688 el
dc.title Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο ξενοδοχείο Lemnos Village el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Στρατηγική μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Τουρισμός el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Lemnos Village el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ξενοδοχεία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές