dc.contributor.advisor |
Φραγκίδης, Γαρύφαλλος |
|
dc.contributor.author |
Μαυρίδου, Αγλαΐα |
|
dc.contributor.author |
Σταματιάδου, Μαρία |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-14T09:17:04Z |
|
dc.date.available |
2016-10-14T09:17:04Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2678 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν ένα μοναδικό τρόπο για άμεση και αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Επιπλέον η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται σε άμεση επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή μορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου (social networks, blogs, κ.λπ.), επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Στρατηγικής Μάρκετινγκ στα ηλεκτρονικά καταστήματα δύο εταιριών καλλυντικών, των Avon και Oriflame. Ένας ακόμη στόχος, υπήρξε η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτύου, αυτής του κοινωνικού του Κοινωνικού Διαδικτύου, καθώς και του ρόλου που αυτά διαδραματίζουν κατά τις διαδικασίες μάρκετινγκ. Η καταγραφή των μεθόδων αυτών πραγματοποιείται μέσα από τη μελέτη και την ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που οι δύο εταιρίες εφαρμόζουν στις ιστοσελίδες τους, καθώς και στους τρόπους που χρησιμοποιούν, γενικότερα, το διαδίκτυο για την παρουσία και την προώθηση των ενεργειών, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι δύο εταιρίες εφαρμόζουν τα πλέον σύγχρονα μέσα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες τους. Οι εταιρίες έχουν υιοθετήσει και τις τεχνολογίες του κοινωνικού διαδικτύου και των social media με σημαντικές ομοιότητες μεταξύ τους. |
el |
dc.format.extent |
51 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Ανάλυση ηλεκτρονικού μάρκετινγκ δύο εταιριών καλλυντικών |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονική Στρατηγική Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Avon |
el |
dc.subject.keyword |
Oriflame |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικό διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Social media |
el |