dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Αραμπατζής, Κύριλλος |
|
dc.contributor.author |
Ζησάκη, Γεωργία |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-28T14:45:09Z |
|
dc.date.available |
2016-03-28T14:45:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2398 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σε μία εποχή που οι καταναλωτές έχουν γίνει εξαιρετικά απαιτητικοί και ο ανταγωνισμός εντείνεται συνεχώς, η ορθή διαχείριση του μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις αποτελεί απαραίτητο στοιχείο για την ανάπτυξη και την επιβίωσή τους. Η εργασία αυτή ασχολείται με τον τρόπο λειτουργίας και διαχείρισης του μάρκετινγκ από την εταιρεία Τσάνταλη και ο σκοπός της είναι η κατανόηση της διαδικασίας που ακολουθεί η επιχείρηση προκειμένου να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα της. Αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο μία οινοποιητική μονάδα διαχειρίζεται τα εργαλεία μάρκετινγκ που της παρέχονται, τις διαδικασίες που ακολουθούνται με σκοπό την υλοποίηση των στόχων πωλήσεων και τελικά τις μεθόδους που χρησιμοποιεί προκειμένου να πραγματοποιήσει έρευνα μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή δεδομένων ήταν αυτή της συνέντευξης, καθώς και η ανάλυση δευτερογενών πηγών. Από την ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν απορρέει ως συμπέρασμα ότι η εταιρεία Τσάνταλη διαχειρίζεται αποτελεσματικά τον τομέα του μάρκετινγκ και με την βοήθεια του καταφέρνει να βελτιώσει τις πωλήσεις της και να προσφέρει στους καταναλωτές τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού ποιοτικούς οίνους που ικανοποιούν τις επιθυμίες και των πιο απαιτητικών πελατών. |
el |
dc.format.extent |
62 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Η λειτουργία του μάρκετινγκ στην Εταιρεία Τσάνταλη |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Στρατηγική μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Εταιρεία Τσάνταλη |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |