Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία θα πραγματοποιηθεί αξιολόγηση του συστήματος CRM από χρήστες του και θα αναλυθούν τρόποι βελτίωσης του με την βοήθεια μελετών περίπτωσης. Η μεθοδολογία έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για τη συγγραφή αυτής της εργασίας είναι η διεξαγωγή έρευνας σε επτά χρήστες CRM της εταιρείας Cyta Hellas. Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να αξιολογήσουν τις λειτουργίες του ήδη εγκατεστημένου πληροφοριακού συστήματος CRM που αυτοί διαχειρίζονται. Τα αποτελέσματα από την έρευνα αλλά και των μελετών περίπτωσης έδειξαν ξεκάθαρα ότι χρειάζεται «γεφύρωση» του CRM με τα υπόλοιπα πληροφοριακά συστήματα που διαθέτει η εταιρεία (π.χ. ERP) έτσι ώστε να μειωθούν τα σφάλματα που προκύπτουν από την χρήση πολλαπλών συστημάτων όπως επίσης και στην συμβολή στην αύξησης της παραγωγικότητας των εργαζομένων. Κύρια συνεισφορά της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση της σημαντικότητας της σωστής δόμησης των πληροφοριακών συστημάτων έτσι ώστε αυτά να αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για τους εργαζομένους. Οι περιορισμοί αφορούν την απουσία μεγαλύτερου εύρους μελετών περιπτώσεων.