Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η περίπτωση του E-bay

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαντζάρης, Ιωάννης
dc.contributor.author Κεχαγιόγλου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Σωτηρούδα, Ευαγγελία
dc.date.accessioned 2015-03-02T15:32:55Z
dc.date.available 2015-03-02T15:32:55Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/230
dc.description Jel classifications: M21, M30, M31, L8, L80, L81 el
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο την περιγραφή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των δυο αυτών εννοιών και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα καθώς και κάποια από τα χαρακτηριστικά τους. Έπειτα αναφερόμαστε σε έναν από τους μεγαλύτερους ιστότοπους που ασχολείται με το ηλεκτρονικό εμπόριο το e-bay. Επίσης διενεργήσαμε μια έρευνα που αφορούσε το διαδίκτυο και τις συνήθειες των ατόμων που το χρησιμοποιούν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες του διαδικτύου εμπιστεύονται τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και είναι ικανοποιημένοι από τις αγορές τους. Τέλος φαίνεται πως είναι γνώστες του e-bay και πως το εμπιστεύονται για της αγορές τους. el
dc.description.abstract This thesis developed in order to describe the issue of electronic marketing and electronic commerce. It includes the analysis of those two concepts and a reference of their advantages and disadvantages as well as some of their characteristics. After that there is a part dedicated to the most accomplished web site for electronic commerce the eBay. We also conducted a research about the internet and the habits of the people who uses it. The results of this research indicated that users of the internet trusts the electronic transactions and they are satisfied by their purchases. Finally it seems that they are all familiar with the site of eBay and they trust it. en
dc.format.extent 117 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο. Η περίπτωση του E-bay el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword eBay el
dc.subject.keyword E-Marketing el
dc.subject.keyword E-Commerce el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές