Συστήματα ‐ Συστάσεις Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e‐Marketing)

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κύδρος, Δημήτριος
dc.contributor.author Καρκαλής, Βασίλειος
dc.date.accessioned 2015-03-02T13:54:48Z
dc.date.available 2015-03-02T13:54:48Z
dc.date.issued 1000
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/214
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο αυξημένος ανταγωνισμός που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια ωθεί τις επιχειρήσεις στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών και χρονοβόρων μεθόδων επιχειρηματικής λειτουργίας και πρακτικής και στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών και εφαρμογών μέσω του πλαισίου του eMarketing και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Το eMarketing είναι το marketing προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Συχνάαναφέρεταικαιως online marketing ή web marketing ή i-marketing. Το διαδίκτυο έχει φέρει τα μέσα (media) σε ένα παγκόσμιο κοινό. Η διαδραστική φύση του διαδικτύου μέσα από την άμεση ανταπόκριση αλλά και την δυνατότητα εξαγωγής συμπερασμάτων για την συμπεριφορά του χρήστη/πελάτη δίνει μοναδικές δυνατότητες. Το ηλεκτρονικό marketing δεν αναφέρεται μόνο στο διαδίκτυο, το e-mail και τις ασύρματες συσκευές αλλά επεκτείνεται και στην διαχείριση των δεδομένων του ψηφιακού πελάτη και ακόμη στην διαχείριση των σχέσεων με τον ψηφιακό πελάτη. Το eMarketing συνδυάζει τεχνικές, δημιουργικές και πελατοκεντρικές διαστάσεις του διαδικτύου, όπως το design, το development, η διαφήμιση και οι πωλήσεις. Με την συνεχή εξέλιξη του διαδικτύου το eMarketing εμπλέκεται σε όλο τον κύκλο της εμπλοκής του πελάτη στην αγοραστική διαδικασία (customer engagement cycle) μέσα από τις μηχανές αναζήτησης, τα διαφημιστικά Banners, το e-mail marketing αλλά και τις στρατηγικές του Web 2.0 (social web). Ως Ηλεκτρονικό Εμπόριο ορίζεται το εμπόριο παροχής αγαθών και υπηρεσιών που πραγματοποιείται εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά μέσα, βασιζόμενο δηλαδή στην ηλεκτρονική μετάδοση δεδομένων, χωρίς να καθίσταται αναγκαία η φυσική παρουσία των συμβαλλομένων μερών, πωλητή - αγοραστή. Περιλαμβάνει το σύνολο των διαδικτυακών διαδικασιών: ανάπτυξης, προώθησης, πώλησης, παράδοσης, εξυπηρέτησης και πληρωμής για προϊόντα και υπηρεσίες. Το εύρος των ανταλλαγών που διεξάγονται ηλεκτρονικά, έχει αυξηθεί ασυνήθιστα με την ευρεία χρήση του διαδικτύου. Η χρήση του εμπορίου διεξάγεται κατά αυτόν τον τρόπο, παρακινώντας και απορροφώντας καινοτομίες στην ηλεκτρονική μεταφορά χρηματικών πόρων (electronic funds transfer), στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας (supply chain management), στο διαδικτυακό marketing (Internet marketing), στη διεκπεραίωση διαδικτυακών διαδικασιών (online transaction processing), στην ανταλλαγή ηλεκτρονικών δεδομένων (electronic data interchange (EDI)), στην καταγραφή συστημάτων διοίκησης (inventory management) και στην αυτοματοποίηση συστημάτων συγκέντρωσης δεδομένων. Τα συστήματα σύστασης αποτελούν μία τεχνολογία που έχει εισαχθεί δυναμικά στο διαδίκτυο και ιδιαίτερα στον τομέα των ηλεκτρονικών αγορών. Σκοπός τους είναι η υποστήριξη των χρηστών, αναγνωρίζοντας ενδιαφέροντα προϊόντα ή υπηρεσίες, σε περιπτώσεις όπου ο αριθμός και η πολυπλοκότητα των προσφορών υπερβαίνει την ικανότητα του χρήστη να τα εξετάσει και να καταλήξει σε μία απόφαση. Η όλη λειτουργία των συστημάτων σύστασης βασίζεται συνήθως στον εντοπισμό ομοιοτήτων, είτε μεταξύ χρηστών, είτε μεταξύ αντικειμένων. Στην πρώτη περίπτωση σκοπός είναι η εύρεση πελατών με παρόμοιες προτιμήσεις και πάνω σε αυτή τη βάση γίνονται οι συστάσεις, ενώ στη δεύτερη η εύρεση ομοιοτήτων εστιάζεται στις ιδιότητες των προϊόντων. el
dc.description.abstract The increased competition in recent years dominating force companies to abandon traditional methods and time-consuming business functions and practices and adopt new technologies and applications through the framework of eMarketing and eCommerce. The eMarketing is the marketing of products and services via the internet. Often referred as online marketing or web marketing or i-marketing. The Internet has brought the means (media) to a worldwide audience. The interactive nature of the Internet through direct response and the ability to draw conclusions about the behavior of the user / client provides unique capabilities. The online marketing does not only refer to the Internet, e-mail and wireless devices, but extends to the management of digital customer data and even the relationship management of digital customer. The eMarketing combines technical, creative and customer-centric aspects of the Internet, such as design, the development, advertising and sales. With the continuous evolution of the Internet, eMarketing involved in the cycle of customer involvement in the purchasing process (customer engagement cycle) through the search engines, advertising Banners, the e-mail marketing and the strategies of Web 2.0 (social web). Electronic Commerce is defined as a trade for goods and services performed remotely by electronic means, ie based on electronic data transmission, without making the physical presence of the parties, seller - buyer. It includes all the online procedures: development, promotion, sale, delivery, service and payment for products and services. The range of trade conducted electronically has grown by an unusually wide usage. The use of trade is conducted in this manner, stimulating and absorbing innovations in electronic funds transfer (electronic funds transfer), the management of the supply chain (supply chain management), the online marketing (Internet marketing), the online processing procedures (online transaction processing), electronic data exchange (electronic data interchange (EDI)), the recording systems management (inventory management) and automated data collection systems. Recommendation systems are a technology that is dynamically inserted on the Internet and especially in the electronic markets. Their purpose is to support users, recognizing interesting products or services, where the number and complexity of the bid exceeds the user's ability to consider and reach a decision. The whole operation of composition is usually based on identifying similarities, either between users or between objects. In the first case the aim is to find customers with similar preferences and on this basis are these recommendations, while the second focuses on finding similarities in the properties of the products. en
dc.format.extent 97 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Συστήματα ‐ Συστάσεις Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e‐Marketing) el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword E-Marketing el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές