dc.contributor.advisor |
Σταφυλά, Αμαλία |
|
dc.contributor.author |
Τρυφωνοπούλου, Ιωάννα |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-28T15:52:41Z |
|
dc.date.available |
2015-09-28T15:52:41Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1964 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Είναι γεγονός ότι η εξέλιξη του διαδικτύου οδήγησε στην ενασχόληση όλο και
περισσότερων ατόμων καθώς και στην εξοικείωσης με το νέο μέσο. Θεωρείται ως το
πιο σημαντικό μέσο επικοινωνίας, μεταφοράς και διάδοσης πληροφορίας. Τα οφέλη
που προσφέρει το διαδίκτυο είναι πολλά και αφορούν ένα ευρύ κοινό. Το marketing
είναι μια διαδικασία management μέσω της οποίας τα αγαθά και οι υπηρεσίες
προωθούνται προς τον πελάτη με σκοπό την ικανοποίησή του. Επίσης, η αλματώδης
ανάπτυξη της τεχνολογίας κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας διευκόλυνε
τους ανθρώπους που ασχολούνται με το μάρκετινγκ να σχηματίσουν το προφίλ του
καταναλωτή και να προσωποποιήσουν τις προσφορές των προϊόντων τους, ατομικά
σε κάθε καταναλωτή. Ακόμα το ηλεκτρονικό εμπόριο αναφέρεται σε κάθε είδους
εμπορική ηλεκτρονική συναλλαγή και θεωρείται ως η διάθεση και η αγοραπωλησία
προϊόντων, πληροφοριών και υπηρεσιών ηλεκτρονικά. Αναφορά γίνεται και στο
φαινόμενο του καταναλωτισμού το οποίο τείνει να πάρει έντονες διαστάσεις. Ο όρος
αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει την τάση της προσωπικής ευτυχίας με την
απόκτηση υλικών αγαθών και την κατανάλωση. Η παρούσα λοιπόν έρευνα
ασχολείται με την εμπιστοσύνη του καταναλωτή στο νέο μέσο και η στάση που
διαμορφώνει για την διεκπεραίωση συναλλαγών στο διαδίκτυο. Από προγενέστερες
μελέτες καμία δεν έχει συνδυάσει τους παραπάνω παράγοντες καθώς και το πώς
επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων. Συνοπτικά η παρούσα έρευνα
επαληθεύει την πλειονότητα των υποθέσεων. Στο τέλος αναφέρονται χρήσιμες
προτάσεις που θεωρείται απαραίτητο να τηρήσει ο καταναλωτής για την στάση του
στις αγορές μέσω του διαδικτύου και την καταναλωτική του συμπεριφορά. |
el |
dc.format.extent |
115 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8342 |
el |
dc.title |
Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο διαδίκτυο |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Αγοραστική συμπεριφορά |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Καταναλωτισμός |
el |