dc.contributor.advisor |
Φωλίνας, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Αναγνώστου, Ιωάννης |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-15T10:25:49Z |
|
dc.date.available |
2015-09-15T10:25:49Z |
|
dc.date.issued |
2015-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1815 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Όπως όλες οι μεγάλες καινοτομικές αλλαγές, έτσι και η ανάπτυξη του οδήγησε στην ριζική αλλαγή του τρόπου που αγοράζουν και πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές. Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό της αντικείμενο την διερεύνηση του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου και ειδικότερα των κρίσιμων παραγόντων που οδηγούν στην επιτυχία ένα ηλεκτρικό κατάστημα.
Η εργασία αποτελείται από δυο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος αναπτύσσεται το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας. Αρχικά εξετάζεται το γενικό πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου σε θεωρητικό επίπεδο. Ακολουθεί η ανάλυση του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, διερευνώντας τόσο την υπάρχουσα κατάσταση, όσο και τις δυνατότητες και τις προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη του. Τέλος στο τελευταίο μέρος της βιβλιογραφικής επισκόπησης αναλύονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Στο δεύτερο μέρος της εργασία, το οποίο είναι το ερευνητικό κομμάτι αναπτύσσεται η πρωτογενής έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε επιχειρήσεις που διαθέτουν ηλεκτρονικά καταστήματα. Αρχικά αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας και συγκεκριμένα το πλαίσιο της, η μεθοδολογία της, οι ερευνητικοί της στόχοι, η ομάδα στόχου και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιείται. Ακολούθως αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας και παρουσιάζονται σε διαγραμματική και σε πινακοποιημένη μορφή. Τέλος το ερευνητικό μέρος της εργασίας συμπληρώνεται με τη συζήτηση των αποτελεσμάτων, όπου ερμηνεύονται τα αποτελέσματα και εξάγονται βασικά συμπεράσματα από αυτή.
Τα δυο βασικά μέρη της εργασίας συνδέονται με τη διατύπωση ορισμένων γενικών συμπερασμάτων για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και με την διατύπωση προτάσεων για μελλοντική έρευνα. |
el |
dc.format.extent |
82 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας ηλεκτρονικού καταστήματος |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικά καταστήματα |
el |
dc.subject.keyword |
Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας |
el |