dc.contributor.advisor |
Δημητρακόπουλος, Ευάγγελος |
|
dc.contributor.author |
Σαββίδης, Ιωάννης |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-08T11:44:00Z |
|
dc.date.available |
2015-09-08T11:44:00Z |
|
dc.date.issued |
2014-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1778 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία εκπονήθηκε κατά την ολοκλήρωση των σπουδών μου στο Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης που οργανώνει και λειτουργεί, το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κεντρικής Μακεδονίας.
Το θέμα της εργασίας επικεντρώνεται στο Μάρκετινγκ και συγκεκριμένα στο Μάρκετινγκ Οικολογικών Ενδυμάτων. Με τον όρο Οικολογικά Ενδύματα αναφερόμαστε στα ενδύματα που παράγονται σε ένα ηθικό σύστημα παραγωγής με μικρές ή και καθόλου επιπτώσεις στο περιβάλλον, χρησιμοποιώντας οικολογική σήμανση ή ανακυκλωμένα υλικά. Το ηθικό αυτό σύστημα παραγωγής αποτελεί τη βάση του Οικολογικού Μάρκετινγκ, δηλαδή τις προσπάθειες μίας επιχείρησης/οργανισμού μέσω του τμήματος Μάρκετινγκ, να σχεδιάσει, να προωθήσει και να διανείμει αντίστοιχα ,προϊόντα που δε βλάπτουν το περιβάλλον.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σήμερα, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, έχουν ενσωματώσει στην επιχειρησιακή πρακτική τους την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), με δράσεις που προωθούν τη βιώσιμη ανάπτυξη, την προστασία του περιβάλλοντος, την κοινωνική συνοχή και την αλληλεγγύη, ακόμη και αυτή καθαυτή την υγιή επιχειρηματικότητα.
Μια σημαντική διάσταση της συγκεκριμένης επιχειρησιακής πρακτικής και των δράσεων της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των επιχειρήσεων είναι η «πράσινη επιχειρηματικότητα», η οποία θέτει την προστασία του περιβάλλοντος και της φύσης γενικότερα στο επίκεντρο της στρατηγικής της, υιοθετώντας διαδικασίες παραγωγής που έχουν το ελάχιστο δυνατό επιζήμιο αντίκτυπο στο φυσικό περιβάλλον και διαθέτοντας προϊόντα αλλά και υπηρεσίες φιλικά προς το περιβάλλον.
Η συμβολή του Οικολογικού Μάρκετινγκ αντίστοιχα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιωσιμότητα και την αειφόρο ανάπτυξη, καθώς συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη προστασία του περιβάλλοντος, στη σωστή χρήση των φυσικών πόρων και στη διατήρηση και στήριξη της πράσινης επιχειρηματικότητας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Μάρκετινγκ Οικολογικών ενδυμάτων δεν αναφέρεται αποκλειστικά στην προώθηση και στη διαφήμιση των προϊόντων / ενδυμάτων με περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά. Αποτελείται από όλες τις δραστηριότητες που διευκολύνουν τις συναλλαγές των καταναλωτών με σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών τους με τις ελάχιστες αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον. Από τον σχεδιασμό, την παραγωγή, την πώληση των ενδυμάτων μέχρι και την εξυπηρέτηση όλες οι διαδικασίες θα πρέπει να είναι φιλικές προς το περιβάλλον. |
el |
dc.format.extent |
115 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.802 |
el |
dc.title |
Μάρκετινγκ οικολογικής ένδυσης |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Οικολογικά ενδύματα |
el |
dc.subject.keyword |
Οικολογικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Πράσινη επιχειρηματικότητα |
el |