Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στη βιομηχανία της μόδας : η περίπτωση του YouTube

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παναγιωταλίδη, Αφροδίτη
dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Ευγενία
dc.contributor.author Παπατζαλάκη, Κωνσταντία
dc.date.accessioned 2015-09-08T10:53:37Z
dc.date.available 2015-09-08T10:53:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1774
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η έννοια των κοινωνικών δικτύων τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για τον επιχειρηματικό κόσμο σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο έπαιξε η επέκταση της επιχειρηματικής δραστηριότητας στο διαδίκτυο ως συνέχεια της παγκοσμιοποιημένης αγοράς. Η «βιομηχανία» της μόδας συνδέεται άμεσα με τις νέες τάσεις και επιζητά να βρίσκεται εντός των εξελίξεων. Στο πλαίσιο αυτών των χαρακτηριστικών μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό προσπαθεί να υιοθετήσει διάφορες τάσεις, οι οποίες βοηθούν στην εξασφάλιση της ανάπτυξής της εντός του κλάδου. Οι τάσεις αυτές λαμβάνουν τη μορφή στρατηγικών του marketing από τις επιχειρήσεις και κατά καιρούς ενσωματώνονται στις διοικητικές αποφάσεις και λειτουργίες τους. Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων (social media) στην επιχειρηματική δραστηριότητα εταιριών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της μόδας. Οι επιχειρήσεις που μελετήθηκαν εκτενέστερα είναι οι Chanel, D&G, H&M, Madame Shou-Shou, MED και Topshop για τις οποίες και διατυπώθηκαν οι αντίστοιχες μελέτες περιπτώσεων. Η πραγματοποιηθείσα μελέτη κατέστησε σαφή την αναγκαιότητα συμμετοχής στα κοινωνικά δίκτυα και την εφαρμογή του Social media marketing. Δεδομένης της ευρείας διάδοσης των κοινωνικών δικτύων, η χρήση δομημένων στρατηγικών marketing είναι αυτή που θα δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θεωρείται παραπάνω από επιτακτική. el
dc.format.extent 38 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject TEICM::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 006.7 el
dc.title Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στη βιομηχανία της μόδας : η περίπτωση του YouTube el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject.keyword Μόδα el
dc.subject.keyword Ένδυση el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Youtube el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές