dc.contributor.advisor |
Βαλαριστός, Αντώνιος |
|
dc.contributor.author |
Παπαδοπούλου, Ευαγγελία |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-08T10:47:56Z |
|
dc.date.available |
2015-09-08T10:47:56Z |
|
dc.date.issued |
2014-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1773 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύουμε τις βασικές έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διαφήμισης και της προώθησης μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια διενεργούμε μια μελέτη περίπτωσης σε πραγματική επιχείρηση για να τεκμηριώσουμε τις θεωρητικές έννοιες.
Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην ιστορία, στις αρχές και τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στη συνέχεια εξετάζουμε την προβολή μία επιχείρησης μέσω διαδικτύου, τους μηχανισμούς ασφαλείας που υπάρχουν στις ηλεκτρονικές αγορές, τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που ακολουθούν την ηλεκτρονική αγορά όπως επίσης και το μάρκετινγκ που επιλέγουν.
Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε το προφίλ του έλληνα on line καταναλωτή και την εμπιστοσύνη του προς τις διαδικτυακές αγορές, καθώς και το ποσοστό συμμετοχής των Ελλήνων καταναλωτών τα τελευταία χρόνια.
Τέλος, ως μελέτη περίπτωσης παρουσιάζεται η H&M, μία εταιρεία που δραστηριοποιείται πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Παρουσιάζονται τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν ως προς τους τρόπους που εκμεταλλεύεται το διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο. |
el |
dc.format.extent |
71 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Ηλεκτρονικό εμπόριο και εφαρμογές |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικές αγορές |
el |