Ηλεκτρονικό εμπόριο και εφαρμογές

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βαλαριστός, Αντώνιος
dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned 2015-09-08T10:47:56Z
dc.date.available 2015-09-08T10:47:56Z
dc.date.issued 2014-09
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1773
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύουμε τις βασικές έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διαφήμισης και της προώθησης μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια διενεργούμε μια μελέτη περίπτωσης σε πραγματική επιχείρηση για να τεκμηριώσουμε τις θεωρητικές έννοιες. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην ιστορία, στις αρχές και τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη συνέχεια εξετάζουμε την προβολή μία επιχείρησης μέσω διαδικτύου, τους μηχανισμούς ασφαλείας που υπάρχουν στις ηλεκτρονικές αγορές, τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις που ακολουθούν την ηλεκτρονική αγορά όπως επίσης και το μάρκετινγκ που επιλέγουν. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε το προφίλ του έλληνα on line καταναλωτή και την εμπιστοσύνη του προς τις διαδικτυακές αγορές, καθώς και το ποσοστό συμμετοχής των Ελλήνων καταναλωτών τα τελευταία χρόνια. Τέλος, ως μελέτη περίπτωσης παρουσιάζεται η H&M, μία εταιρεία που δραστηριοποιείται πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Παρουσιάζονται τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν ως προς τους τρόπους που εκμεταλλεύεται το διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο. el
dc.format.extent 71 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Ηλεκτρονικό εμπόριο και εφαρμογές el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικές αγορές el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές