dc.contributor.advisor |
Καρανάσιος, Νικόλαος |
|
dc.contributor.author |
Καλτσάς, Βασίλειος |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-29T09:07:24Z |
|
dc.date.available |
2015-05-29T09:07:24Z |
|
dc.date.issued |
2013-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1017 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Από τις σημαντικότερες επιχειρηματικές λειτουργίες είναι η λειτουργία των πωλήσεων. Τα λιανεμπόριο τα τελευταία χρόνια γνώρισε σε τρομακτική ανάπτυξη και σήμερα οι περισσότερες μορφές καταστημάτων και ειδών καλύπτουν όλα τα σημεία του δυτικού κόσμου. Έτσι ένα από τα προβλήματα του λιανεμπορίου είναι η αυξημένη θνησιμότητα των μικρών επιχειρήσεων. Οι τάσεις και η εξελικτική πορεία του λιανεμπορίου απασχολεί έντονα όλο και περισσότερο τους λιανέμπορους και αυτό γιατί πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις κλείνουν. Η πρόσφατη κρίση επιτείνει το γεγονός της βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Συνεχώς νέες μορφές λιανεμπορίου ή γενικώς εμπορίου ανακαλύπτονται αλλά και συνεχώς νέες μορφές προώθησης πωλήσεων εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν τον τελικό καταναλωτή. Η επέκταση και διεθνοποίηση του λιανικού εμπορίου δημιούργησε νέες συνθήκες, νέους όρους για την διάθεση των προϊόντων και νέες τεχνικές για την προώθησή τους. Τις τεχνικές αυτές που πρωτοεμφανίστηκαν στην Αμερική τη δεκαετία του ’70 και που εξελίχτηκαν στην Ευρώπη τη δεκαετία του ’80, ονόμασαν merchandising. |
el |
dc.format.extent |
71 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΠΩΛΗΣΕΙΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.87 |
el |
dc.title |
Ανάπτυξη λιανικών πωλήσεων |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Λιανικές πωλήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Λιανικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |