Browsing by Department "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Apothesis

 

Browsing by Department "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Sort by: Order: Results:

  • Παπαγεωργίου, Αικατερίνη; Χιονίδης, Σταύρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση των τεχνολογιών της τρισδιάστατης εκτύπωσης και οι εφαρμογές που έχει αυτή σε διάφορους κλάδους καθώς και στους καταναλωτές. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των τεχνικών της ...
  • Nedos, Charalampos; Νέδος, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    Modern Tourism can be defined as the social phenomenon of people’s temporary transfer, from their permanent residence to somewhere else, in order to satisfy leisure or business desires and needs. According to its economic ...
  • Tsougkari, Andromachi; Τσούγκαρη, Ανδρομάχη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-02)
    The case of sharing economy (Airbnb) is investigated in this research, the purpose of this dissertation aims to investigate on “consumer’s perception of benefits brought from Airbnb comparing to the hotels in Greece”. This ...
  • Στιβαχτής, Ελευθέριος; Τσιλικίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση ενός προγράμματος εικονικής διαχείρισης μιας επιχείρησης. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εισαχθεί στο οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης, όπου με την συνεχή ...
  • Τόγα, Αλεξάνδρα; Ταγκίδου, Βασιλική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1998)
    Γίνεται παρουσίαση ενός επιχειρηματικού πλάνου στην επιχείρηση <<Δ. Παπαδόπουλος & ΣΙΑ Ο.Ε.>>, ώστε να δοθούν λύσεις σε αποφάσεις που αφορούν την επέκταση των εργασιών της σε ένα νέο είδους επίπλου (πώληση επίπλων Bamboo). ...
  • Papadopoulou, Konstantini; Παπαδοπούλου, Κωνσταντινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Customer service and management can be considered as a very important phase of service or product sale. The customers interact with employees and through this interaction they receive the service or product they wish to ...
  • Logothetidou, Eleni; Λογοθετίδου, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    This paper begins by analyzing contemporary figures of the tourism industry in international level and in country level for Greece. Then, the paper continues by analyzing the different forms of alternative tourism and more ...
  • Βενιέρη, Χριστίνα; Κοτζαμπασοπούλου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Το διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο ...
  • Λύκκου, Αναστασία; Καραθανάσης, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2002)
    Η ψηφιακή οικονομία και η πιο ορατή της έκφανση, το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιφέρει τα τελευταία χρόνια εντυπωσιακές αλλαγές σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής. Το διαδίκτυο, παρέχοντας τη δυνατότητα αμφίδρομης επαφής μεταξύ ...
  • Karavasilis, lordanis; Καραβασίλης, Ιορδάνης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-02)
    Over the decades, tourism has become one of the most rapidly growing sectors and one of the largest industries in the world. Moreover, for some countries, tourism is the main instrument for growth and development. Especially ...
  • Athianou-Gkogka, Konstantina; Αθιανού Γκόγκα, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    The objective of this thesis was to examine the thoughts and prejudices CouchSurfing evoke in people who had not previously heard of CouchSurfing. Additionally, the views expressed by people who had previously heard about ...
  • Γαλοπούλου, Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Το Internet ή αλλιώς διαδίκτυο στη γλώσσα μας, έχει προστεθεί στη καθημερινότητά μας και τη ζωή μας και έχει καταφέρει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της. Οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν στην εκπαίδευση, στην οικονομία, στη ...
  • Theocharidis, Anastasios-Ioannis; Θεοχαρίδης, Αναστάσιος-Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    Social media offer increasing potential for marketers to connect their consumers online. The thesis investigates factors affecting Greek consumers‘ acceptance of social media marketing in the hotel industry. An online ...
  • Tsouka, Kornilia; Τσούκα, Κορνηλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Greece is one of the most famous destinations international and the tourism is one of the most dynamic industry in greek economy and it is the result of the greek development. The last years, the tourism hospitality has ...
  • Λυκουρίνθου, Μάρθα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-06)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξηγήσει τι είναι το franchise, καθώς επίσης και να καταγράψει τους στόχους του. Αρχικά αναφέρονται και αναπτύσσονται τα είδη του franchising, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και ...
  • Τσανίδης, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-07)
    O κόσμος έχει αλλάξει με την χρήση του διαδικτύου, με τον ίδιο τρόπο έχει αλλάξει και η μορφή του εμπορίου, αλλά και ο τρόπος των οικονομικών συναλλαγών. Ο σκοπός τις διπλωματικής είναι να εξερευνήσει γιατί το bitcoin δεν ...
  • Γεωργιάδου, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Οι πρακτικές του μάρκετινγκ έχουν αρχίσει να βλέπουν τους καταναλωτές ως συναισθηματικούς λήπτες και λιγότερο ως ορθολογικούς φορείς λήψης αποφάσεων. Αυτή η συνειδητοποίηση αυξάνεται λόγω αποτελεσμάτων σε μελέτες ...
  • Βαΐτση, Αποστολία-Στεφανία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-03)
    The use of social media has changed the way health professionals get informed and communicate with patients. For the purposes of this thesis a questionnaire has been constructed in order to investigate the attitudes and ...
  • Αποστολίδου, Αντωνία-Ελένη; Μωϋσιάδης, Λάζαρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η έννοια του Instagram, ορίζεται ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν κοινή χρήση φωτογραφιών /βίντεο και τους επιτρέπει να συλλέγουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και μικρά ...
  • Στράντζαλης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον ...