Πλοήγηση ανά Θέμα "ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Sarigiannakis, Vasileios; Σαρηγιαννάκης, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    Ever since the medieval years, hospitality establishments offered services to fulfill the needs and experiences of their guests and visitors through innovative concierge or personalized services. How important do you think ...
  • Margariti, Annika; Μαργαρίτη, Αννίκα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    The aim of this thesis was to evaluate the marketing strategy of Pyrgos Hotel, a boutique privately owned hotel in Mytilene, Lesvos. The theoretical part of this thesis presents an overview of hotel marketing. Especially, ...
  • Βαγενάς, Νίκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα εργασία μελετά την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την ραχοκοκαλιά της ελληνικής τουριστικής οικονομίας. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του ...
  • Τολούδης, Πασχάλης Ν. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η αναγνώριση και παρουσίαση των τακτικών και ...
  • Τολούδη Ν., Τριανταφυλλιά; Μαρκάτσα Δ., Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται ...
  • Κουτλιάνη, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Capsis Hotel. Ακόμη, περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο χρησιμοποιεί τα εργαλεία του μάρκετινγκ ...
  • Γκιουζέλη, Αντωνία; Ματσούκη, Πηγή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-12)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα με τον τρόπο τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ σε ένα πέντε αστέρων ξενοδοχείο. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του ...
  • Αλεξανδρίδου, Ελισάβετ Χ. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τον τρόπο που εφαρμόζει το μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Holiday Inn στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από τη θεωρητική ανάλυση βασικών εννοιών του μάρκετινγκ γενικά και, ειδικότερα, ...
  • Παπαδοπούλου, Ευαγγελία; Φελώνη, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη σημασία του μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το τουριστικό μάρκετινγκ. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από το ...