Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Μάλαμα, Ιουλία"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Μάλαμα, Ιουλία"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Κωστούδης, Χρήστος; Οικονόμου, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει στόχο να διερευνήσει την συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά των προϊόντων που επιθυμούν, καθώς και την συμπεριφορά τους σε μια ενδεχόμενη αλλαγή συσκευασίας των προϊόντων. Είναι ...
  • Τζελέπη, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο και τα μέσα, με τα οποία οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ...
  • Χατζηπαυλίδης, Ανέστης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο οφέλη και στους κινδύνους που κρύβουν. Επιπλέον, δίνονται κάποια στατιστικά στοιχεία για τα κοινωνικά δίκτυα που είναι αρκετά ενδιαφέροντα. Επίσης, αναλύονται ...