Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Βράνα, Βασιλική"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Βράνα, Βασιλική"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Papadopoulou, Konstantini; Παπαδοπούλου, Κωνσταντινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Customer service and management can be considered as a very important phase of service or product sale. The customers interact with employees and through this interaction they receive the service or product they wish to ...
  • Στοΐλας, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023)
    Οι Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες Δ.Ο.Υ. της Α.Α.Δ.Ε συνιστούν δημοσιές υπηρεσίες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Φαινόμενα διαφθοράς και κακοδιοίκησης στις παραπάνω Υπηρεσίες υπονομεύουν την εμπιστοσύνη των πολιτών και θέτουν ...
  • Τσανίδης, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-07)
    O κόσμος έχει αλλάξει με την χρήση του διαδικτύου, με τον ίδιο τρόπο έχει αλλάξει και η μορφή του εμπορίου, αλλά και ο τρόπος των οικονομικών συναλλαγών. Ο σκοπός τις διπλωματικής είναι να εξερευνήσει γιατί το bitcoin δεν ...
  • Αποστολίδου, Αντωνία-Ελένη; Μωϋσιάδης, Λάζαρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η έννοια του Instagram, ορίζεται ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν κοινή χρήση φωτογραφιών /βίντεο και τους επιτρέπει να συλλέγουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και μικρά ...
  • Στράντζαλης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον ...
  • Dimitriou, Martha - Maria; Δημητρίου, Μάρθα - Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Tourism is an activity that holds since antiquity and brings significant benefits to the region where it is applied. The influence of tourism becomes significant both at a collective and an individual level since tourism ...
  • Ekmetsoglou, Theodora; Εκμετζόγλου, Θεοδώρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    The purpose of this diploma thesis is through the analysis of the questionnaire to arrive at some conclusions regarding the factors that influence the choice of restaurant in our country. Initially, I created the questionnaire ...
  • Mantzaridis, Paschalis; Μαντζαρίδης, Πασχάλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    This study aims at exploring level of satisfaction of people residing into prefecture of Serres towards touristic locations and sights located in the area. The importance of this topic lies in the fact that tourists’ ...
  • Kalogiannidou, Christina; Καλογιαννίδου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Spas are traditionally visited to obtain medical benefits and have a long tradition worldwide. Nowadays one of the population's top priorities is living a healthy and better lifestyle and thus spas have grown in popularity. ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Τζαμπάζη, Χρυσούλα; Κατσούλη, Μαρία-Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από ...
  • Vasilaki, Eliza – Spyridoula; Βασιλάκη, Ελίζα - Σπυριδούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-10)
    The following work base in one of the most basic-important factors of production, which is called Labor. The labor compares with a proper fit of its conditions, can benefit and produce the best desire results during the ...
  • Πακτίτη, Λουΐζα-Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας για την λήψη του πτυχίου μου και πραγματεύεται το Viral Marketing αναφορικά με τις ...
  • Τουμπάρη, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Ο συνεχής και αυξανόμενος ανταγωνισμός που επικρατεί, ωθεί τις επιχειρήσεις να στραφούν προς την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και εφαρμογών, παραγκωνίζοντας τις παραδοσιακές πρακτικές λειτουργίας. Το Ηλεκτρονικό ...
  • Τσολάκη, Ελευθερία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρούσα εργασία επιχειρεί την αξιολόγηση της ποιότητας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που προσφέρει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων (ΚΠΕ Ποροΐων). Η διερεύνηση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, ...
  • Κριαρίδου, Ντιάνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Με την ολοένα και ταχύτερη ανάπτυξη των τεχνολογιών και των επικοινωνιών και ιδίως την ραγδαία ανάπτυξη του Internet τα τελευταία χρόνια, η φύση και η δραστηριότητα του εμπορίου αλλάζει. Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό ...
  • Πιστόλας, Ιωάννης; Σιαψαλάκης, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Η Διοικητική Λογιστική αποτελεί ένα σημαντικότατο κομμάτι στην ανάλυση των οικονομικών παραμέτρων της παραγωγής ενός προϊόντος, ειδικά στον καθορισμό της τιμής πώλησης του προϊόντος, αλλά και στον υπολογισμό των επιμέρους ...
  • Μοσχοπούλου, Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023-06)
    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Δημόσιας Διοίκησης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα των κυβερνήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της Ψηφιακής Διακυβέρνησης, απαιτείται η ανάπτυξη των ψηφιακών ...
  • Γαλιάδου, Σοφία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-04)
    Οι μηχανές αναζήτησης είναι το κυριότερο στοιχείο στη δομή του διαδικτύου. Μία μηχανή αναζήτησης βρίσκει και ταξινομεί τα αποτελέσματα ανάλογα µε το ποσοστό συνάφειας του περιεχομένου των ιστοσελίδων σε σχέση µε τις λέξεις ...
  • Σωτηρίου, Ελένη (ΔΙ.ΠΑ.Ε.-Σέρρες, 2023)
    Ο γαστρονομικός τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο εξελισσόμενες μορφές τουρισμού, ο οποίος συνεισφέρει σημαντικά τόσο στην τουριστική όσο και στην οικονομική ανάπτυξη όλων των χωρών. Η σύγχρονη γαστρονομία σήμερα, φαίνεται ...