Πλοήγηση ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Τσανίδης, Χαράλαμπος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-07)
    O κόσμος έχει αλλάξει με την χρήση του διαδικτύου, με τον ίδιο τρόπο έχει αλλάξει και η μορφή του εμπορίου, αλλά και ο τρόπος των οικονομικών συναλλαγών. Ο σκοπός τις διπλωματικής είναι να εξερευνήσει γιατί το bitcoin δεν ...
  • Γεωργιάδου, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Οι πρακτικές του μάρκετινγκ έχουν αρχίσει να βλέπουν τους καταναλωτές ως συναισθηματικούς λήπτες και λιγότερο ως ορθολογικούς φορείς λήψης αποφάσεων. Αυτή η συνειδητοποίηση αυξάνεται λόγω αποτελεσμάτων σε μελέτες ...
  • Βαΐτση, Αποστολία-Στεφανία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-03)
    The use of social media has changed the way health professionals get informed and communicate with patients. For the purposes of this thesis a questionnaire has been constructed in order to investigate the attitudes and ...
  • Αποστολίδου, Αντωνία-Ελένη; Μωϋσιάδης, Λάζαρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η έννοια του Instagram, ορίζεται ως μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να κάνουν κοινή χρήση φωτογραφιών /βίντεο και τους επιτρέπει να συλλέγουν και να μοιράζονται φωτογραφίες και μικρά ...
  • Στράντζαλης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τη χρήση του Instagram από ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίστηκε στην μηνιαία παρακολούθηση των κινήσεων 50 ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων, όσον ...
  • Αντωνιάδης, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    Σήμερα, η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Οι καινοτόμες εφαρμογές της τεχνολογίας είναι εμφανείς τόσο στη βιομηχανία και το εμπόριο, όσο και στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου. Οι καινοτόμες αυτές εφαρμογές είναι ...
  • Dimitriou, Martha - Maria; Δημητρίου, Μάρθα - Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Tourism is an activity that holds since antiquity and brings significant benefits to the region where it is applied. The influence of tourism becomes significant both at a collective and an individual level since tourism ...
  • Ekmetsoglou, Theodora; Εκμετζόγλου, Θεοδώρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    The purpose of this diploma thesis is through the analysis of the questionnaire to arrive at some conclusions regarding the factors that influence the choice of restaurant in our country. Initially, I created the questionnaire ...
  • Mantzaridis, Paschalis; Μαντζαρίδης, Πασχάλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    This study aims at exploring level of satisfaction of people residing into prefecture of Serres towards touristic locations and sights located in the area. The importance of this topic lies in the fact that tourists’ ...
  • Τσαγκάρης, Αχιλλέας; Τσαταλμπασίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στο Α.Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η μελέτη του κλάδου των Logistics και ειδικότερα των μεταφορών ευπαθών προϊόντων που θεωρείται σήμερα, από πολλούς, ως ένας ...
  • Δημηρόπουλος, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα «logistics στο τομέα της υγείας» και συγκεκριμένα στα νοσοκομεία.Σκοπός της εργασίας είναι να διαπιστωθεί η λειτουργία των logistics στο τομέα των νοσοκομείων.Είναι επιτακτική ...
  • Pistofidis, Christos; Πιστοφίδης, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-03)
    Due to the rapid development of tourism in Greece, a need for the improvement of hotel services is becoming more and more essential. Particularly, it is important to pay attention to the section of food and beverages. The ...
  • Σιδηρόπουλος, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Μέσα από την εργασία αυτή θα μελετήσουμε το marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις .Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε τι είναι marketing καθώς και το τι είναι έρευνα αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνουμε τον ορισμό των ...
  • Τριποδιανάκης, Λεωνίδας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-10)
    Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων είναι αναγκαίο στη σύγχρονη ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα. Καμία επιχείρηση χωρίς να χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ δε μπορεί να γνωρίσει την επιτυχία και να διατηρηθεί ...
  • Papathanasiou, Vyron; Παπαθανασίου, Βύρων (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Business administration is the main and basic factor in determining the success, economic and geographic of a business. Competition in the business environment is constantly growing. This, among other things requires the ...
  • Artzanidis, Georgios; Αρτζανίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    This dissertation was developed as a part of the completion of the postgraduate study program in Hospitality and Tourism in the Department of Business Administration of the Technological Educational Institution of Central ...
  • Αντωνίαδου, Μαρίνα Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023)
    Σκoπός της παρoύσας εργασίας είναι η βιβλιoγραφική ανασκόπηση και αξιoλόγηση της γενικότερης ικανoπoίησης πoυ λαμβάνoυν oι χρήστες από τις παρεχόμενες υπηρεσίες μιας επιχείρησης, μέσω της διασφάλισης και βελτίωσης της ...
  • Σιδηροπούλου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Το παρόν έγγραφο αναλύει το ρόλο και τη δεοντολογία των φοροτεχνικών στη συλλογή δημόσιων εσόδων από την δραστηριότητα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε) κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, ...
  • Τριανταφυλλίδου, Δήμητρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2023)
    Ο εθελοντισμός στηρίζεται στην ανιδιοτελή προσφορά του ανθρώπου που επιθυμεί να συνδράμει σε προσπάθειες, οι οποίες επιδιώκουν να ανακουφίσουν ευπαθείς ομάδες της κοινωνίας ή ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη, δίχως να ...
  • Kalogiannidou, Christina; Καλογιαννίδου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Spas are traditionally visited to obtain medical benefits and have a long tradition worldwide. Nowadays one of the population's top priorities is living a healthy and better lifestyle and thus spas have grown in popularity. ...