Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Μαντζάρης, Ιωάννης"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Μαντζάρης, Ιωάννης"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Δοκτόρη, Ευτέρπη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα εργασία εξετάζει λεπτομερώς την έννοια του τραπεζικού κινδύνου και κυρίως εστιάζει την ανάλυσή τους σε μία σπουδαία κατηγορία αυτού, του πιστωτικού κινδύνου. Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι ο πιστωτικός κίνδυνος ...
  • Γιάννου, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2011)
    Στη σημερινή παγκόσμια κοινωνία, προκειμένου οι επιχειρήσεις να είναι ανταγωνίσιμες σ’ ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και να κυριαρχήσουν σε εγχώριο ή διεθνές επίπεδο, θα πρέπει να συμπεριλάβουν την καινοτομία ως ...
  • Βογιατζή, Βασιλική; Βογιατζής, Γεράσιμος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην ίδρυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις αξίες και στους στόχους της. Περιγράφεται ο ρόλος της στη σημερινή κοινωνία, σε θέματα όπως η ανεργία, η κοινωνική ασφάλιση, η ένταξη των ...
  • Σουντουλίδου, Αγγελική; Φελοπούλου, Καλιρρόη; Φουντανέλλα, Ευγενία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009)
    Στην παρούσα εργασία αναλύεται η πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση και πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε τις διακυμάνσεις που κατά καιρούς παρουσιάζει η οικονομία, τους λεγόμενους οικονομικούς κύκλους, τις ...
  • Τσίγγα, Χαρίκλεια; Χατζηκωνσταντινίδης, Σάββας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2010)
    Στην εργασία αυτή θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε την έννοια του ηγέτη και της Ηγεσίας. Θα παρουσιάσουμε μοντέλα και θεωρίες ηγεσίας και θ’ αναλύσουμε τα χαρακτηριστικά του ηγέτη. Τέλος, θα παρουσιάσουμε ενδεικτικά προφίλ ...
  • Ζήση, Αικατερίνη; Μουστάκα, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι ενδιαφέρον γιατί έχει να κάνει με ένα αντικείμενο το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, σε μια σημαντική πτυχή της ανθρώπινης καθημερινότητας, όπως είναι η κατανάλωση. Ο ...
  • Κεχαγιόγλου, Κωνσταντίνος; Σωτηρούδα, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο την περιγραφή του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γίνεται ανάλυση των δυο αυτών εννοιών και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα καθώς και ...
  • Ζενδεκούλογλου, Δέσποινα; Μαντατζή, Μάρθα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
  • Παπαδοπούλου, Ιωάννα; Παπούτη, Μαρίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2006)
    Στη συγκεκριμένη εργασία αναλύεται η ανάγκη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης να είναι ανταγωνιστική, οι τρόποι, οι διάφορες προσεγγίσεις και οι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να ακολουθήσει, ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει ...
  • Ντόλκος, Κωνσταντίνος; Προδρομίδης, Πρόδρομος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ στον κλάδο των υπηρεσιών. Παρατίθενται οι βασικές έννοιες, τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες των υπηρεσιών, καθορίζεται και εξηγείται ...
  • Κατσίδου, Ειρήνη; Τζιμπρίδου, Νίκη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2006-05)
    Η στρατηγική είναι μια μαγική λέξη στο σύγχρονο λεξικό της ανταγωνιστικής επιχείρησης, η εφαρμογή της οποίας προϋποθέτει πειθαρχεία και συστηματικές μεθόδους ανάλυσης και σχεδιασμού. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι και τεχνικές ...
  • Γαρυφαλλίδου, Αναστασία Παν.; Μουρτίδου, Γαρυφαλλιά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007-03)
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να δώσει μια σαφή εικόνα τόσο της γεωγραφικής θέσης της Θράκης, όσο και της οικονομικής της κατάστασης, των προβλημάτων που αντιμετωπίζει, καθώς και των αναπτυξιακών της δυνατοτήτων. ...
  • Ναλμπάντης, Δημήτριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009-10)
    Σκοπός της παρούσας Εργασίας είναι να γίνει πλήρης αναφορά και κατανόηση από τους αναγνώστες η αναγκαιότητα της δημιουργίας των Ομάδων Παραγωγών οπωροκηπευτικών (Βιομ/κης Τομάτας), ο προσδιορισμός του κόστους παραγωγής ...
  • Γκουτζούκης, Ευστράτιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Το πρόβλημα του παράνομου στοιχήματος και του τζόγου στον αθλητισμό, είναι ένα έντονο φαινόμενο στην ελληνική κοινωνία, αλλά και στις περισσότερες αθλητικά ενεργές χώρες. Ο παράνομος τζόγος και το στοίχημα, τα στημένα ...
  • Γουδαμάνος, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Με την είσοδο του 20ου αιώνα παρατηρήθηκε μια ραγδαία ανάπτυξη των μεταφορών και των επικοινωνιών. Η ανάπτυξη της βιομηχανίας των αυτοκινήτων, των αεροπλάνων αλλά και των υπόλοιπων μεταφορικών μέσων δε θα μπορούσε να ...
  • Μασλαρινός, Γεώργιος; Αποστόλου, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012)
    O κλάδος των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα βρίσκεται σε κομβικό σημείο καθώς παρουσιάζει πλέον σημαντικά δείγματα κορεσμού με τα επίπεδα διείσδυσης της σταθερής και κινητής τηλεφωνίας να αγγίζουν ή και να ξεπερνούν το 100%. ...
  • Ματζιάρη, Βασιλική; Μελικίδου, Ιωάννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εξετάσει τη διαδικασία ανάπτυξης της στρατηγικής Marketing ενός συγκεκριμένου προϊόντος του, Plato Pc, της εταιρείας Πουλιάδη και την προώθησή του στην καταναλωτική αγορά.
  • Κιριμκιρίδου, Μαρία-Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η στρατηγική είναι ένα σχέδιο δράσης, ένα σχέδιο για την υλοποίηση των αντικειμενικών σκοπών μιας επιχείρησης. Αποτελείται από αποφάσεις και καλά σχεδιασμένες κινήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα την καλή επίδοση της επιχείρησης, ...
  • Παπαδοπούλου, Νικολέτα; Στόικου, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012)
    Τα συστήματα διαχείρισης ποιότητας θεωρούνται τα βασικότερα για την λειτουργία τους στις επιχειρήσεις και αποτελούν την απαρχή και την εγκατάσταση τους σε αυτές. Οι κύριοι στόχοι της παρούσας εργασίας είναι να αποδείξει ...